به يادگار نوشتم خطي ز دلتنگي
به يادگار نوشتم خطي ز دلتنگي
**حيات غفلت رنگين يك دقيقه ي حوا ست**
دو شنبه 6 آذر 1391برچسب:,
عباس ِ علی


دلم یک جنگ رو در رو می خواهد... چشم در چشم... شمشیر در مقابل شمشیر...

جوان مردانه...

بی زارم از جنگ هایی که از پشت خنجر میزنند...

جنگی می خواهم که نامردی درش دخالت نداشته باشد... جنگی که

توپ و خمپاره و بمب درش دخالت نداشته باشد...

از همان جنگ های صدر اسلام...

از همان جنگ هایی که از نوجوان گرفته تا سالخورده اش چنان رجز می خواندند که مو بر تنت سیخ می شد...

از همان جنگ هایی که یک نوجوان 13 ساله می توانسته بایستد و حریف بطلبد...

دلم یک مرد می خواهد...

مردی که بی واهمه ی دشمن اسب می تازاند...

مردی که برای دل یک دختر 6 ساله اسب می تازاند...

مردی که در میان نگاه نامحرمان مشکش را پر از آب می کند...

مردی که مرد است...

مردی که از جان خویش می گذرد تا جانانش زنده بماند...

این مرد دیدن دارد...

این عباس ِ مرد... این جوان مرد... این سقای آب و ادب دیدن دارد...

باید ار چشمه ی معرفتش نوشید...

باید از عباس سیراب شد...

از عباس ِ علی......... از عباسِ ام البنین........

دلم از همان جنگ هایی می خواهد که سقایش ، سر دارش ، علمدارش عباس بوده........

دلم عباس را می خواهد... عباسِ علی را...

دلم عباسی را می خواهد که در جنگی ناجوانمردانه چنان از اسب به زمینش انداختند که

گویی عرش به زمین آمده

دلم عباسی را می خواهد که از پشت به او خنجر زدند...

دلم عمویم را می خواهد...

عمویی را که اگر از پشت به او خنجر نمیزدند،

چنان مردانه می جنگید که نسل همه ی دشمنان آل الله را بر می انداخت...

دلم عمویم را می خواهد.............

 

پريسا...



نظرات شما عزیزان:

romina
ساعت17:26---15 آذر 1391
قشنگ

vorojak
ساعت9:06---15 آذر 1391
یه وقتا اینقد آدم زندگی ایش غمناک میشه
که دوس داره یکی یوهو بگه…کاااااات…عالی بود عالی…
خسته نباشین بچه ها…واسه امروز بسه!



جودی
ساعت13:05---11 آذر 1391


ارمین
ساعت10:17---11 آذر 1391
ممنونم سر زدی وبم وبت زیباست ا÷اتم عالی بوووووووووووووووود

manouchehr
ساعت15:20---10 آذر 1391
ممنون بابت نظرت پریسا جون...اما اون قسمت آخر شعری که پسندیدی بر گرفته از شعر مجید خراطها بود...بازم ممنون از نظرت...

pegah
ساعت12:04---10 آذر 1391
عالی بود عالی این یکی از قشنگ ترین متن هایی بود که تا به حال درباره ی تاسوعا شنیده بودم موفق باشی.

مــریــم
ساعت20:12---9 آذر 1391
مصداقی از نامردی..

roya
ساعت16:18---9 آذر 1391
سلام عزیزم عالی بودن هر دوتاشون

شاهزاده سیاه
ساعت15:34---9 آذر 1391
خیلی قشنگ بود عزیزم.مرسی که دعوتم کردی.دل منم عمو مو می خواد!


حسین،میثم
ساعت14:30---9 آذر 1391
خیلی زیبا بود


reza
ساعت14:29---9 آذر 1391
مثل همیشه عالی بود

تینا
ساعت14:14---9 آذر 1391
وای تو یه نویسنده عالی هستی مطنئنم در آینده مثل توپ صدا میکنی...عالی بود مرسی

مهران
ساعت11:19---8 آذر 1391
سلام
ممنون که بهم سر زدی
مطلبت قشنگ بود
من بازم آپم
منتظرت هستم


شـیـ♥احسان♥ـطون
ساعت22:20---7 آذر 1391
سلام آجی پریسا...
کوجایی خووو؟؟؟
دلمون شور افتاد انقد نیومدی

شوخی کردم

خوشحالم از داستان زندگیه هیوا خوشت اومد

متنتم توپ عباسی بود...عالی


نئو
ساعت16:54---6 آذر 1391
منم دلم عدالت میخواد.....دلم میخواد آزاده باشم.
کاش همه اینها آرزو و صدایه یک دست نبود.کاش از این حادثه عبرت میگرفتیم....نه اینکه فقط اشک بریزیم.


سپیده
ساعت12:08---6 آذر 1391
سلام.خیلی خوب بود

ام جی
ساعت10:56---6 آذر 1391
دل هممون عباس می خواد..

عباس
یه مرد بود
یه مرد


اروشا
ساعت9:44---6 آذر 1391
باید از عباس سیراب شد...


فقطـــ یک کــلام...

بینظیــــــر بود ...

بی نظیـــــــر ...



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ 9:21 |پريسا نويدادهم